ریپورتاژ

عوارض کرم روز و شب لاکچری کوین

کرم روز و شب لاکچری کوین از جمله محبوب ترین پکیج های مراقبتی پوست به شمار می رود.پک کامل این دو کرم در طول 24 ساعت شبانه روز تمام آنچه پوست شما برای تغذیه نیاز دارد را تامین می کند.با توجه به تفاوت ماهیت و فرمولاسیون کرم روز و کرم شب، همانطور که از نام این دو پیداست کارایی هرکدام نیز متفاوت است.

کرم های روز برای روتین مراقبت از پوست در طول روز فرموله شده اند. این کرم ها از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش، آلودگی و گرد و غبار محافظت می کنند. کرم‌های روز سبک، بدون چربی، با پوشش نازک‌تر بوده و به سرعت جذب پوست می‌شوند.کرم شب هنگام خواب پوست را تسکین می دهد و قرمزی و تحریک را در طول شب کاهش می دهد. این کرم‌ها با کمک به فرآیندهای بازسازی طبیعی پوست در هنگام خواب، به شما کمک می‌کنند تا زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، پوستی یکدست‌تر داشته باشید. کرم شب همچنین پوست را هیدراته نگه می دارد.(آبرسانی می کند)

در این پست تمامی آنچه باید در خصوص کرم شب و روز لاکچری کوین بدانید جمع آوری شده است تا بتوانید در خصوص خرید این دو محصول، تصمیم صحیح بگیرید و با اطلاعات کافی بتوانید محصول مناسب را انتخاب کنید.کلیه محصولات لاکچری کوین دارای تاییده وزارت بهداشت و سیب سلامت سازمان غذا و دارو هستند.

اساساً ماهیت کرم شب و روز با هم متفاوت است و ترکیب این دو با هم می تواند جهت تغذیه ۲۴ ساعته پوست بسیار مناسب باشند. کرم های شب دارای بافت سنگین تری هستند و ترکیبات استفاده شده در آنها بیشتر به سمت ترکیبات جوانساز گرایش دارد. کرم روز دارای بافت سبک است و چون در طول روز استفاده می شود، دو فاکتور مراقبتی مهم دارد:

  1. جلوگیری از آسیب پرتوهای خورشید.
  2. حفظ رطوبت پوست.

محصولات لاکچری کوین را می توان از بهترین محصولات مراقبت پوست و مو دانست که در منطقه اقتصادی ارس با بالاترین کیفیت و مواد اولیه فرانسوی تولید و ارائه می شوند.اولین کرمها حدود 2700 سال پیش در چین توسط اشراف چینی مورد استفاده قرار می گرفتند که از چربی حیوانی و شیر ساخته می شد.بشر از دیرباز می دانسته که مراقبت از پوست تا چه حد مهم است و در زیبایی تاثیر گذار است.

کرم روز لاکچری کوین به دلیل وجود q10و ویتامین E ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تأثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست میشود.

با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود.

کرم های روز را بعد از شستشوی صورت در ابتدای صبح توصیه می شود که حتماً استفاده شود. همچنین کرم روز را میتوان به عنوان یک لایه زیرین قبل از آرایش لحاظ کرد.

برای از بین بردن منافذ بزرگ مناسب است.

کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود Q10و ویتامین E موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تأثیر بسزایی دارد.

این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می‌کند.

برخی ترکیبات این کرم می تواند در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ مؤثر باشد.

استفاده از کرم‌های فیک و تقلبی پوست بجز هدر دادن پول شما می‌تواند باعث بروز مشکلات پوستی مختلفی مانند؛ آکنه، جوش، لکه، عفونت پوستی و… شود.

درمان این مشکلات دردسر و هزینه فراوانی به همراه دارد و حتی ممکن است که این مشکل به هیچ عنوان حل نشود. همین امر موجب خرید کردن این محصولات را از یک جای مطمئن به یک امر ضروری تبدیل کرده است.

ا توجه به اینکه کرم شب و روز لاکچری کوین هرکدام خواص خاص خودشان را دارند اما استفاده متوالی این دو کرم درکنار هم باعث از بین رفتن لک و تیرگی صورت میشود.استفاده از این دو کرم موجب سفت شدن پوست صورت و رفع چروک و افتادگی صورت میشود.جوش صورت و وجود منافذ باز روی پوست میتواند بسیار ازار دهنده باشد. شما با مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین به طور کلی این مشکل را درمان میکنید.

با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود. کرم های روز را بعد از شستشوی صورت در ابتدای صبح توصیه می شود که حتماً استفاده شود. همچنین کرم روز را میتوان به عنوان یک لایه زیرین قبل از آرایش لحاظ کرد. برای از بین بردن منافذ بزرگ مناسب است.

مهم ترین عوارض کرم روز و شب لاکچری کوین

استفاده از این محصولات بدلیل فرمولاسیون انحصاری و همچنین مناسب همه پوست ها بودنشان عوارض خاصی به همراه ندارد.در کل محصولات لاکچری کوین فراسنه دارای بروز ترین فرمولاسیون با مواد اولیه روز اروپایی هستند.

اما اگر پوست شما دچار اگزما و زخم و … هست حتما دقت داشته باشید که بدلیل اینکه کرم های روز و شب لاکچری کوین دارای ویتامین C هستند، ممکن است ایجاد حالت سرخی بر روی پوست شما بکنند.

اگر پوست شما خیس باشد نباید از این کرم ها استفاده کنید.زیرا ویتامین سی بر روی پوست خیس ایجاد حساسیت می کند.برای خرید کرم روز و شب لاکچری کوین اصل با پایین ترین قیمت می توانید به سایت کالامال مراجعه کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا